FAQ - Nejčastější dotazy

INPRODUCTS impregnace

 

NANOPROTECH technické spreje

 

GNP autokosmetika a péče o zbraně

 

Dotazy k objednávkám

 


 

INPRODUCTS impregnace

 

Jaký je rozdíl mezi jednotlivými impregnacemi?

Impregnace rozdělujeme podle typu použití, na který odkazuje jejich název – na obuv, kožená obuv, outdoor oděvy, kožené oděvy, textilní sedačky, kožené sedačky, stany a batohy (na syntetické materiály) a pracovní oděvy (odpouzující agresivní chemii). Každá impregnace se liší koncentrací nanočástič, která lépe funguje s daným použitím.

Jak správně aplikovat, aby impregnace 100% fungovala?

Funkčnost impregnací závisí na zcela správné aplikaci. Návod použití najdete na zadní straně každé impregnace nebo zde v manuálech.  Nejste si jisti jestli materiál, který chcete ošetřit, je vhodný pro naše impregnace? Náš průvodce materiály Vám poradí!

Nenaruší impregnace prodyšnost materiálu?

Křemík má miniaturní otvory, skrze které projdou pouze molekuly O2, které jsou mnohem menší než molekuly vody. Impregnace tak nijak nenaruší přirozenou prodyšnost jakéhokoliv materiálu.

Jaká je spotřeba a jak velký povrch mohu impregnací ochránit?

Impregnace mají běžně spotřebu 25 až 100 ml na 1 m2. Proč tak velký rozptyl? Každý materiál je jinak savý, proto potřebuje každý i jiné množství impregnace. Savější materiál absorbuje roztoku více, méně savý zase méně. Výjimku mohou tvořit třeba syntetická vlákna, která jsou savá velmi málo, a právě proto je pro jejich impregnaci potřeba větší množství roztoku, aby se neprostupná ochranná vrstva vůbec vytvořila.

Mám zájem o větší množství impregnace než je 5 litrů. Jak mám postupovat?

Kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

V čem je vaše impregnace jiná než ostatní dostupné?

Většina impregnací je tvořena škodlivou chemií a většinou nevyužívají technologii nanočástic. Naše impregnace jsou tvořeny nanočásticemi křemíku, s kterými se můžeme běžně setkat v přírodě. Díky tomu impregnace není agresivní vůči žádným materiálům, je bezbarvá, bez zápachu a má unikátní funkčnost.

Jsou impregnace neškodné vůči přírodě a zdraví lidí? Musím si chránit dýchací cesty při aplikaci?

Impregnace se skládají z přírodních nanočástic křemíku. Díky tomu je roztok zdraví neškodný a nenarušuje nijak přirozenou funkci dýchacích cest, které si proto nemusíte chránit roškou, respirátorem ani maskou. Volně k dispozici máme také bezpečnostní listy, které najdete ve spodu stránky každého produktového detailu.

Nepoškodí impregnace materiály při nesprávné aplikaci?

Impregnace, díky přírodním nanočásticím křemíku, není agresivní vůči žádným materiálům – savým ani nesavým.

Proč bych měl impregnovat membránu jako je například Gore-Tex, když už je nepromokavá? Nezničí ji to?

Oděvy i obuv z membrán, jako je Gore-Tex, jsou sice nepromokavé, ale časem se opotřebovávají a ztrácí svou funkčnost. Naše impregnace tak šetří samotnou membránu a tím i výrazně prodlužuje její životnost. Gore-Tex má nad sebou ještě dvě doplňující vrstvy – ochrannou vrstvu a vrstvu vnější, odolnou proti oděru. Impregnace se tak vůbec nedostane na Gore-Tex membránu a nemůže ji proto ani poškodit.

Impregnace prošla expirací. Bude ještě fungovat?

Expirace impregnací jsou dva roky. Poté stále fungují po omezenou dobu. U nanočástic začne pomalý proces vypařování z roztoku. Tím impregnace ztrácí funkčnost.

Obuv nebo oblečení mi promoklo i naimpregnované. Jakto?

Nezoufejte. Nejspíše aplikace neproběhla úplně přesně podle návodu. Zkuste aplikaci provést znovu podle manuálu, který najdete na zadní straně každé impregnace nebo pod tímto odkazem. Pokud si nejste jisti aplikací, kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00.  Nejste si jisti jestli materiál, který chcete ošetřit, je vhodný pro naše impregnace? Náš průvodce materiály Vám poradí!

Když obuv nebo oblečení vyperu, musím je znovu impregnovat?

Funkčnost impregnace je zachována až po 5 pracích cyklů. V případě, že ale při praní použijete aviváž, ochranné vlastnosti tím výrazně snížíte a je zapotřebí impregnovat znovu.

Když nebudu obuv nebo oblečení používat, vydrží impregnace déle než avizované 3 měsíce?

Bohužel ne. Křemíková vrstva se po 3 měsících na materiálu začne samovolně vypařovat. Impregnace tak z povrchu zcela zmizí.

Proč bych měl impregnovat kůži? Nestačí ji navoskovat?

Na lesklou přírodní kůži máme speciální impregnaci na kůži. Jedná se o směs naší klasické impregnace a vosku. Kůži nejen naimpregnujete, ale voskem vyživíte a chráníte ji tak před popraskáním a stárnutím! Doporučujeme roztok zatřít houbičkou do kůže pro lepší účinnost.

V případě ošetření přírodní kůže mám nejdříve voskovat kůži a poté impregnovat, nebo obráceně?

Klíčový faktor pro úspěšnou funkci impregnace je, že kůže musí vsáknout roztok do sebe, aby se nanočástice křemíku přichytily a mohly vykrystalizovat a spojit se v jednu nepropustnou vrstvu. Pokud byste před impregnací aplikovali nějaký vlastní druh krému nebo vosku, zabránili byste vsáknutí roztoku impregnace do obuvi a nanočástice by se neměly k čemu přichytit. Impregnace by tedy nefungovala. Pokud ovšem postup obrátíte, tedy nejdříve impregnujete a poté krémujete, nemělo by to funkčnost impregnace nijak narušit. Nejjednodušší způsob je proto použít naši speciální impregnaci na kůži, která se postará o impregnaci i voskování v jednom kroku. Obsahuje totiž voskovou příměs. Při aplikaci tak impregnujete i voskujete naráz.

Jaké je složení impregnací a jakým způsobem nanočástice fungují?

Impregnace je složena z nanočástic křemíku a vody. Voda funguje pouze jako přenašeč nanočástic na povrch a napomáhá rozvrstvení nanočástic po celé ploše materiálu. Nanočástice křemíku najdeme volně v přírode a používá se v mnoha odvětvích. Jejich výhoda je zdravotní nezávadnost, bezzápachovost a vysoká účinnost. Nanočástice po dopadu na povrch materiálu začne proces krystalizace – zvětší se, spojí se s ostatními nanočásticemi a společně vytvoří jeden neviditelný a nepropustný film, skrze který proniknou jen molekuly vzduchu, díky čemuž zachovává prodyšnost materiálu.

Jsou impregnace určené na kůži vhodné na všechny typy kůží?

Jelikož impregnace na kůži obsahují i vosk, jsou určené pouze na lesklou přírodní kůži, která vosk vyžaduje. Na broušenou kůži nebo koženku doporučujeme využít naši klasickou impregnaci.  Nejste si jisti jestli materiál, který chcete ošetřit, je vhodný pro naše impregnace? Náš průvodce materiály Vám poradí!

Mohu se podívat na nějaká hodnocení vašich impregnací?

Reference můžete najít na našem webu u jednotlivých produktů, na srovnávači Heureka.cz, testování na Testuj.to nebo na naší fanouškovské stránce na Facebooku.

Mohu tím chránit i povrchy, které nejsou savé?

Bohužel ne. Roztok impregnace se musí vpít do materiálu, aby se nanočástice mohly co nejlépe přichytit a vytvořily nepropustnou vrstvu přímo ve struktuře materiálu. Na pevné povrchy jako je dřevo, beton, železo, plast nebo sklo nebude impregnace vůbec fungovat. Nejste si jisti jestli materiál, který chcete ošetřit, je vhodný pro naše impregnace? Náš průvodce materiály Vám poradí!

 


 

NANOPROTECH technické spreje

 

Není to vysoká cena za maziva? Vyplatí se mi vůbec sprej kupovat?

Oproti ostatním olejům obsahují naše spreje NANOPROTECH nanočástice, které ochrání dané předměty podle specifikace spreje – mechaniku před korozí, kolo před ulpíváním nečistot, elektroniku před zkratem nebo zbraně před ulpíváním povýstřelových zplodin. Spreje mají také velmi dlouhou výdrž a to až 1 rok od aplikace. Inovativní technologie je náročnější na výrobu, což se promítá do ceny produktu. Za naše výrobky však ručíme a jsme přesvědčeni, že kromě spokojenosti Vám přinesou prodloužení životnosti dané mechaniky a ušetření peněz na případných opravách.

Jak správně aplikovat, aby sprej 100% fungoval?

Účinnost našich produktů závisí na správné aplikaci. Po nástřiku olejem jej nechte působit nejméně 15 minut, poté suchým hadříkem setřete přebytečný roztok a nečistotu. Nanočástice se dostanou do struktur materiálu, které vyčistí od zbylých nečistot a poté vytvoří ochranu. Setřením bude součástka nejen čistá, ale zároveň chráněná před korozí a ulpíváním dalších nečistot.

Čím jsou spreje natlakované a jak mám se sprejem bezpečně zacházet?

Jako každé natlakované spreje, jsou plněné propan butanem. Proto s ním zacházejte opatrně. Chraňte nádobku před teplem, horkými povrchy, jiskrami, otevřeným ohněm a jinými zdroji zapálení. Uchovávejte mimo dosah dětí. Více o bezpečném zacházení najdete v bezpečnostních listech, které najdete na konci stránky jednotlivého produktu. Pokud tam náhodou není, vyžádejte si ho prostřednictvím našeho e-mailu info@inproducts.cz.

Olej prošel expirací. Bude ještě fungovat?

Spreje i po uplynutí pětileté expirace budou fungovat. Avšak může se stát, že z nádobky pomalu začne ucházet propan butan, který roztoku zaručuje hnací energii.

Proč nemáte oleje v kapátkách?

Víme, že kapátko je nejlepším způsobem, jak olej aplikovat přesně tam, kam je potřeba, a zároveň neplýtvat. Provedení v kapátkách je cenově příliš náročné a zapříčinilo by vysokou cenu produktu. Náš sprej je navíc unikátní, že s ním lze i zakapávat při lehkém stisknutí tlačítka. Sprej spolehlivě rozstřikuje i v jakémkoliv úhlu. Věříme, že tyto benefity plnohodnotně vynahrazují nepřítomnost kapátek.

Jak si ověřit bezpečnost sprejů?

Na konci stránky každého produktu najdete ke stažení bezpečnostní list. Pokud tam náhodou není, napište nám na info@inproducts.cz a my vám jej obratem zašleme.

Mohu se podívat na nějaká hodnocení vašich sprejů?

Všechny naše recenze najdete na stránkách produktů nebo na srovnávači Heureka.cz. Stačí napsat do vyhledávání jméno produktu. Recenze na náš e-shop najdete zde.

Mám zájem o větší množství spreje než je 5 litrů. Jak mám postupovat?

Kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

Vydrží sprej extrémní výkyvy teplot, které jsou například u motorových vozidel?

Ano, spreje jsou uzpůsobeny vydržet teplotu od −80 °C do 160 °C.

 


 

GNP autokosmetika a péče o zbraně

 

V čem je vaše autokosmetika jiná než ostatní volně dostupné?

Naše autokosmetika je zaměřena na uživatelsky jednoduchou aplikaci při které si nelze žádným způsobem poškodit lak, skla ani plastové lišty na vozidle. Produkty jsou v sadě s jednorázovými rukavicemi, mikrovlákennými utěrkami či houbičkami, a proto k očištění a ošetření vozidla nebo motorky potřebujete jen pár minut času a jinak nic navíc.

Nepoškodí mi vaše autokosmetika lak vozidla?

Ne, nebojte se, nepoškodí. Produkty jsou zcela neagresivní vůči všem materiálům.

Proč jsou GNP Tekuté stěrače v krému?

Abychom dosáhli co nejsilnějšího účinku, který vydrží měsíce, potřebovali jsme velkou koncentraci přípravku. To vodní roztok nesplňuje. S krémem jsme schopni nanést velké silné množství, které skvěle spolupracuje s houbičkou.

Když umyju auto vapkou, smyju tím i vaši autokosmetiku?

Ano. Mytí vapkou je velmi efektivní, ale tlak vody je natolik silný, že smyje i veškerou ochranu na laku i sklech.

Když projedu automyčkou, smyju tím i vaši autokosmetiku?

Závisí na druhu čistících prostředků, které automyčka používá. Standardně by veškeré automyčky měly používat šetrné šampony, které naši ochranu nesmyjí. Bohužel se velmi často stává, že naopak používají velmi agresivní chemii, která nejen odstraní ochranu, ale také vám může poškodit samotný lak.

Jak si mohu ověřit bezpečnost jednotlivých produktů

Na konci stránky každého produktu najdete ke stažení bezpečnostní list. Pokud tam náhodou není, napište nám na info@inproducts.cz a my vám jej obratem zašleme.

Mohu se podívat na nějaká hodnocení produktů značky GNP?

Všechny naše recenze najdete na stránkách produktů nebo na srovnávači Heureka.cz. Stačí napsat do vyhledávání jméno produktu. Recenze na náš e-shop najdete zde.

Dříve jste prodávali více čističů. Proč je nemohu najít na e-shopu?

Z důvodu dlouhodobých nízkých prodejů našich čističů do domácnosti jsme se rozhodli zastavit jejich výrobu i prodej. Více si můžete přečíst zde.

 


 

Dotazy k objednávkám

 

Jak se mám registrovat?

Vpravo nahoře uvidíte ikonku "Přihlášení". Při vyskočení okénka zvolte "Nová registrace". Vyplňte údaje a klikněte na "Registrovat".

Zapomněl jsem heslo. Co mám dělat?

Vpravo nahoře uvidíte ikonku "Přihlášení". Při vyskočení okénka zvolte "Zapomenuté heslo". Zadejte svůj e-mail, kterým jste se registrovali, a my Vám na něj zašleme odkaz pro nastavení hesla.

K čemu mi bude když se zaregistruji u vás na e-shopu?

Dostanete úplný přehled všech svých objednávek i možnost sledovat stav své ještě nedoručené zásilky. Přehled budete mít také ve svých hodnoceních a diskuzích u produktů. A v první řadě se ale zapojíte do našeho věrnostního programu, jehož výši slevy můžete sledovat také ve svém profilu.

Jak funguje a jaké jsou pravidla věrnostního programu?

Do věrnostního programu se automaticky zapojíte, jakmile se u nás registrujete. Do věrnostního programu se počítá každá vaše objednávka. Výše slevy se určuje podle toho, za kolik jste u nás celkově nakoupili za posledních 12 měsíců. 

Nakoupili jste:
 

nad 2 500 Kč? Máte 2% sleva na další nákupy.
nad 5 000 Kč? Máte 4% sleva na další nákupy.
nad 10 000 Kč? Máte 6% sleva na další nákupy.

Každá objednávka v jakékoli výši se do věrnostního programu započítává po dobu 12 měsíců. Částky, za které jste nakoupili se sčítají, a díky tomu můžete dosáhnout i na ty nejvyšší slevy. Slevy platí po dobu dosažení uvedených limitů. Jakmile expirují některé z vašich objednávek (12 měsíců od jejich vytvoření), automaticky dochází ke snížení celkové částky. Pravidelnými objednávkami, které v součtu před expirací dosáhnou výše uvedených limitů, tak zabráníte snížení nebo úplné ztrátě slevy.

Příklad: V listopadu jste poprvé objednali za 1 500 Kč a zapojili se tak do našeho věrnostního programu. V lednu jste nakoupili za 1 200 Kč. Hodnota objednávek je dohromady 2 700 Kč a vy získáváte 2% slevu na všechny další nákupy (sleva platí do konce listopadu, tedy od vytvoření první objednávky). Když v březnu nakoupíte za dalších 2 300 Kč, získáváte slevu 4 %. Pokud žádnou další objednávku nevytvoříte, sleva se od listopadu sníží na 2 %.

Podmínky

  • Do věrnostního programu se počítají pouze zaplacené nákupy. Nezaplacené, vrácené či nevyzvednuté objednávky se nezapočítávají.
  • Věrnostní program neplatí pro velkoobchodní partnery, kteří mají vlastní ceník.
  • Provozovatelem a organizátorem věrnostního programu je společnost ELF Logistic s.r.o., IČ 24693294, který si vyhrazuje právo úprav pravidel včetně práva věrnostní program kdykoliv zastavit nebo zrušit.

Některý z kroků v objednávce mě nechce pustit dál. Co mám dělat?

Zkontrolujte si, jestli nepoužíváte problémový webový prohlížeč. Tím bývá zpravidla Internet Explorer. Doporučujeme používat Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari. Pokud problém přetrvává kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin. Každý problém společně vyřešíme k vaší maximální spokojenosti.

Můžete mi zboží doručit i do jiné země než v rámci ČR?

Pokud chcete doručit zboží na Slovensko, doporučujeme nakoupit přímo na www.inproducts.sk. V případě jiné země nás kontaktujte na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

Slevový kupón nefunguje. Co teď?

Kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

Za jak dlouho mi zboží doručí?

U každého produktu najdete nejbližší dostupný termín doručení. Zpravidla to je do 3 pracovních dnů, podle výběru kurýra.

Nepodařilo se mi uhradit objednávku on-line. Co teď?

Platební brána může vykazovat technický problém, s kterým v daný moment bohužel nic neuděláme, protože jde o problém ze strany zprostředkovatele dané platební brány. Pokud zaznamenáme objednávku, která není zaplacená, posíláme zákazníkovi na e-mail platební údaje pro zaplacení objednávky převodem. Popřípadě zákazníkovi voláme.

Objednávka uhrazena, peníze strženy z účtu, ale objednávka má stále status "neuhrazena". Co mám dělat?

Může nějakou dobu trvat, než částka dorazí až k nám, počkejte tedy minimálně 1 pracovní den. Pokud se ani poté stav objednávky nezměnil, zavolejte na +420 778 544 000 nebo napište na info@inproducts.cz.

Co mám dělat, když mi zboží nedorazilo, přišlo poškozené nebo ho chci zkrátka vrátit či vyměnit?

Podrobné informace o reklamaci najdete zde, nebo nám zavolejte na +420 778 544 000 nebo napište na info@inproducts.cz. Váš dotaz vyřešíme vždy k vaší maximální spokojenosti!

Co se stane po dokončení objednávky?

V první řadě vám přijde e-mail s naším poděkováním za objednávku a s přehledem objednaného zboží s Vašimi osobními údaji, které jste v objednávce zadali. Jakmile k nám dorazí zaplacená částka, pouštíme se do kompletace objednávky, kterou předáváme kurýrovi ve stejný den, maximálně v den následující. Průběžně Vás o stavu zásilky informujeme e-mailem.

Jak zjistím stav své objednávky?

Pokud jste registrovani na našem e-shopu, můžete své objednávky sledovat ve svém profilu. Pokud registrovani nejste, průběžně vás informujeme o stavu zásilky prostřednictvím e-mailu.

Můžu prodávat vaše produkty ve svém obchodě?

Kontaktujte nás na e-mailu info@inproducts.cz nebo na mobilním čísle +420 778 544 000. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

Nakupuji na Slovensko. Mohu mít ceny v eurech?

E-shop provozujeme také pro naše sousedy ze Slovenska. Nakupujte stejným způsobem v eurové měně na www.inproducts.sk.

Hlavní kategorie